Програма для обліку UniproRetail (програма для автоматизації мінімаркету, магазину, фастфуду, кафе, ресторану)
Професійна програма Unipro Retail для обліку в торгівлі, сфері HoReCa і на складах об'єднала в собі кращі якості і переваги аналогічних продуктів, але з "антикризової" ціною.
Нижче будуть описані можливості та переваги програми для обліку UniproRetail , після прочитання яких Вам стане зрозуміло, чому варто працювати з нами і автоматизувати облік на базі програми UniproRetail.
Вже автоматизовані об'єкти наших задоволених клієнтів можна подивитися тут >. Там же ми описали обладнання, яке було використано і завдання обліку, які вдалося вирішити з нашою допомогою.
У розділі "Статті" ми зібрали багато додаткової інформації для наших клієнтів, в тому числі, там є і статті по темі "Автоматизація бізнесу".
- Повнофункціональна безкоштовна демо-версія програми на 14 днів , проста і швидка ( в 2 кліка !!!) установка програми;
Завантажити повнофункціональну демо-версію програми UniproRetail;
Якщо Ви хочете ознайомитися з принципами обліку в нашій програмі, протестувати її, ми надаємо безкоштовну ліцензію на програму UniproRetail. Безкоштовна ліцензія ні до чого Вас не зобов'язує, якщо програма Вам не підійде, її можна просто видалити без погоджень з нами і пояснень причин.
Нам, звичайно, в такій ситуації, було б дуже корисно дізнатися, що Вас не влаштувало, адже, можливо, та функція, яку Ви шукали, по-іншому називається або реалізована по-іншому. Тому, ми закликаємо до діалогу з нашими фахівцями - задавайте питання, на них ми відповідаємо безкоштовно. :)
- Гарантована наявність всіх необхідних документів, звітів, довідників для ведення оперативного обліку;
На сьогоднішній день в програмі UniproRetail доступні такі документи:
- Рахунок-фактура на оплату;
- Попереднє замовлення постачальнику;
- Прибуткова накладна;
- Видаткова накладна;
- Внесення залишків;
- Акт списання;
- Акт інвентаризації;
- Накладна на переміщення;
- Накладна на повернення;
- Прибутковий касовий ордер / вхідне платіжне доручення;
- Видатковий касовий ордер / платіжне доручення;
- Екран касира;
- Виробництво / рецепти.
Список звітів для аналітики (постійно додаються нові):
- Звіт з продажу товарів (посекундна деталізація);
- Взаєморозрахунки з контрагентами, коротка і деталізована форма;
- Залишки товарів на складах;
- Рух товарів по складах;
- Звіт по номенклатурі, прайс-листи;
- Рух грошових коштів;
- Деталізований звіт виробництва, з фільтрами і параметрами;
- Системний журнал подій для конроля персоналу.
Компанія Уніпро розробила програмне забезпечення Unipro Retail, виходячи зі свого 10-річного досвіду в сфері автоматизації торгівлі, сфери обслуговування, ресторанного бізнесу, складських об'єктів. Протягом 10 років ми працювали з різними програмами, відзначали мінуси і плюси кожної з них, професійно порівнювали їх і створили одну з кращих програм для обліку на ринку України.
Якщо раптом виявиться, що якогось важливого для Вас звіту або документа в нашій програмі немає - ми додамо його безкоштовно!
- Коробковий продукт "все в одному";
Ви купуєте весь функціонал, який вже розроблений нами, навіть якщо деякі функції не будете використовувати. Відповідно, всі модулі з максимальною функціональністю включені у вартість, без додаткової плати за додаткові функції, обробки, підключення обладнання і т.д .;
- Можливість вести детальний облік по декількох юридичних особах в одній базі;
Якщо у Вас на об'єкті працює кілька юр. осіб (наприклад, один продає підакцизні товари, другий звичайні), наша програма дозволяє дуже зручно і детально вести облік двох окремих юр. осіб в одній базі даних. Також передбачено поділ друку чеків, з можливістю прив'язки до кожної юр.особи, складу, групи товарів.
З нашою програмою у Вас ніколи не буде пересортів, недостач і надлишків. Всі операції протестовані разом з нашими клієнтами і обраний найоптимальніший алгоритм роботи.
- Робота програми UniproRetail без наявності інтернету;
На відміну від модних зараз "хмарних" рішень, програма обліку UniproRetail може працювати автономно, вся інформація зберігається на вашому ПК, вона є тільки у Вас і ніхто її не бачить.
Пам'ятайте, що дані в "хмарі" дуже часто доступні для розробників софта і вони можуть використати цю інформацію проти вас.
- Робота програми в мережевому режимі (мережа до 100 комп'ютерів, ліцензія потрібна на кожне робоче місце);
UniproRetail є системою автоматизації "мережевих" роздрібних структур (гастрономів, мінімаркетів, магазинів самообслуговування, фастфудів, кафе), складських і ресторанних комплексів.
Також, є можливість побудови бізнес-схеми, коли власник підключається до свого магазину через інтернет і контролює його роботу віддалено, при цьому не заважаючи продавцям працювати.
- Інтелектуальна бонусна і накопичувальна програма лояльності, що дозволяє будувати різні алгоритми надання знижок і бонусів і, відповідно, збільшувати продажі;
- Округлення чека при розрахунку готівкою кратно 10 копійкам;
- Підтримка зчитування штрих-кодів акцизних марок з алкогольних напоїв, а також ручного введення акцизної марки в програму;
З 1 жовтня 2021 року в касових чеках буде відображатися значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої. Цей реквізит повинні друкувати всі суб'єкти господарювання, які торгують алкогольними напоями, незалежно від форми власності.
У програмі Unipro повністю реалізована підтримка даної вимоги, з урахуванням роздрібних і оптових продажів, а також старих акцизних марок без штрихкодів.
Як налаштовується і працює зчитування акцизних марок в програмі Unipro, можна подивитися тут >>
- Підтримка РРО: MINI, Datecs, Екселліо, MG, FR90, Марія , а також програмного РРО WebCheck;
У списку підтримуваних фіскальних апаратів є практично всі моделі, доступні на ринку України. Особливістю програми Unipro є те, що всі протоколи роботи інтегровані в програму і ніяких додаткових драйверів для PPO встановлювати не потрібно. Через те, що наша програма сама обробляє протоколи, всі помилки в роботі РРО ми виводимо на екран детальному вигляді і це дозволяє швидко їх усувати;
- Система паролів і права рівня доступу користувачів до об'єктів програми;
Програма має спеціальний пункт меню "Налаштування прав користувачів", який дозволяє дуже гнучко налаштувати ролі персоналу в системі і заборонити / дозволити доступ різних категорій користувачів до кожного типу документів або довідників. Для настройки прав не потрібен великий досвід в роботі з комп'ютерними системами і не потрібні навички програмування. Також, в програмі вже є налаштовані стандартні типи користувачів: "Власник", "Адміністратор / Товарознавець", "Касир / Офіціант".
Доступ кожного користувача за унікальним паролем гарантує надійний захист бази даних від помилок і зловживань, а також дозволяє забезпечити узгодженість дій різних користувачів в бізнесі, систематизувати і підвищити прозорість бізнес-процесів компанії.
- Системний журнал подій;
Програма автоматично веде лог-файл всіх дій користувачів з детальним описом внесених змін. У журналі подій користувач має можливість використовувати різні параметри та фільтри для більш зручної роботи, а також друк і експорт даних в Excel-форматі.
Цей журнал подій дозволяє знайти помилку, зроблену користувачем, знайти "крайнього" або "нечистого на руку" співробітника, а також в корені присікти бажання персоналу шахраювати і займатися крадіжкою.
- Дерево зв'язків для кожного документа;
Унікальний візуальний інструмент, що дозволяє перевірити ланцюжок документів для кожної операції. Ця функція дозволяє товарознавцю / оператору додатково перевірити себе, а також дає можливість зручніше шукати помилки в обліку.
Наприклад, якщо на склад прийшов товар, і його оплатили, то після завершення всіх операцій, в дереві зв'язків можна буде побачити таку картинку:
- Супер розробка, НОУ-ХАУ: модульна структура програми UniproRetail;
Наша гордість - модульність системи UniproRetail. Саме завдяки цій ієрархії вдалося досягти величезної продуктивності, максимальної безпеки, захищеності головного модуля програми від помилок, які можуть мати інші модулі. Також, завдяки цій структорі, у нас є можливість змінювати конкретні модулі під різні бізнес-процеси клієнтів.
- Вбудований редактор для друку цінників (підтримка принтерів А4 і принтерів етикеток);
Можливість легко міняти дизайн цінника, вибирати товари вручну з бази товарів і автоматично друкувати цінники з "Приходної накладної" як з урахуванням кількості товару, так і без урахування. Тобто, якщо необхідно наклеїти штрих-коди на усі товари, що прийшли на склад - це робиться натисканням однієї кнопки.
Цінники можна друкувати на аркушах А4 без використання принтера етикеток, а також на будь-яких принтерах етикеток.
- Імпорт довідників товарів, а також документів з Excel;
Якщо у вас є накладні від постачальників в електронній формі або база товарів з іншої програми, завантаження цих дані в програму обліку UniproRetail займе максимум 1 хвилини.
Завантаження накладних дозволяє істотно зменшити час введення приходу в базу, а також зменшуються кількість помилок, які може зробити оператор при введенні даних;
- Підтримка рецептів на продукцію. Супер-складні рецепти з вкладеністю до 100 підрецептів;
Можливість створювати рецепти на продукцію використовується для зручності ведення обліку в ресторанах, кафе і частково в торгівлі. Загальний принцип роботи з рецептами такий: при створенні страви використовується калькуляційна карта з якої переносяться інгредієнти до складу цієї страви. При виробництві та продажу такого блюда зі складу автоматично списуються інгредієнти.
- Вбудований ергономічний торговий екран касира / офіціанта / бармена;
Спеціально розроблений швидкісний "Mouse-free" інтерфейс для касира, а також ергономічний сенсорний інтерфейс "Touch screen" для офіціанта.
Експериментально доведено, що робота касира тільки на клавіатурі, без використання мишки в цілому прискорює роботу каси на 35%.
У наші дні, більшість розробників не приділяють цьому увагу, і часто можна бачити касирів, які користуються двома пристроями - клавіатурою і мишкою. У більшості випадків, це недолік розробників програми, які не звернули увагу на розробку Інтрфейс касира.
Ми ж гарантуємо, що ваш касир через 1 годину навчання роботі з нашою програмою буде працювати тільки на клавіатурі без миші.
- Можливість використовувати нефіскальні касові апарати в якості робочого місця касира, а програму UniproRetail як "бек-офісу";
Рішення підходить для автоматизації невеликого магазину, аптеки, мобільної кав'ярні, ларька і т.д.
До касового апарату можна підключити ваги і сканер штрих кодів, в такому виконанні комплекс вдало підходить для магазину.
Підходить всім, хто хоче отримувати дані про продажі автоматизовано і у кого немає великого навантаження на касовий апарат (один чек в кілька хвилин і рідше), наприклад: готелі, медичні установи, точки продажів акцизної продукції (тютюн, алкоголь, слабоалкоголь).
Повний опис рішення представлено тут >>
- Великий спектр торгового обладнання;
Програма підтримує роботу з будь-якими USB-сканерами штрихкодів, принтерів чеків, принтерами друку штрихкодів, офісними принтерами. Також програма працює на POS-терміналах, підтримує фіскальні реєстратори, електронні ваги та ін.
Ваш коментарий вскоре появится на сайте, после проверки его модератором.
Перед скачуванням пропонуємо Вам ознайомитися з процесом установки, базовими функціями і можливостями програми UniproRetail на нашому офіційному каналі на Youtube :
Наші реалізовані проекти по автоматизації:
Завантажити демо-версію програми для обліку UniproRetail >>
Для зручності ознайомлення з нашим рішенням, при першому запуску програми, автоматично буде створена демонстраційна база товарів і операцій.
Зверніть увагу!!! Після установки і першого запуску, програму UniproRetail потрібно "Ліцензувати". Для цього просто введіть свій контактний мобільний номер в діалогове вікно програми і наберіть 8 цифр ліцензійних коду з SMS, який тут же автоматично прийде на Ваш телефон.
Комментарии
Оставить комментарий