Програма для ресторану Unipro (програма для обліку в ресторані, програма для автоматизації кафе, фаст-фуду, ресторану)
Професійна програма Unipro для обліку в кафе, ресторанах, фастфудах і торгівлі є результатом нашого 10-річного досвіду в сфері автоматизації громадського харчування в цілому і ресторанного бізнесу зокрема. Нами обрані і вдосконалені кращі бізнес-процеси і схеми роботи в таких закладах. Завдяки цьому, Ваш бізнес буде працювати як надійний механізм, який виключає помилки і зловживання персоналу, а також надає інформативні звіти про прибутковість Вашого бізнесу.
Нижче будуть описані можливості та переваги програми для обліку в ресторанах / кафе / фастфудах Unipro, після прочитання яких Вам стане зрозуміло, чому варто працювати з нами і автоматизувати облік на базі програми UniproRetail.
Вже автоматизовані об'єкти наших задоволених клієнтів можна подивитися тут >>. Там же можна ознайомитися з обладнанням, яке було використано і завдання обліку, які вдалося вирішити.
У розділі "Статті" ми зібрали багато додаткової інформації для Вас, в тому числі, там є і статті по темі "Автоматизація бізнесу".
- Повнофункціональна безкоштовна демо-версія програми на 14 днів , проста і швидка ( в 2 кліка !!!) установка програми;
Завантажити повнофункціональну демо-версію програми Unipro;
Якщо Ви хочете ознайомитися з принципами обліку в нашій програмі, протестувати її, ми готові запропонувати безкоштовну ліцензію на програму Unipro. Безкоштовна ліцензія ні до чого Вас не зобов'язує, якщо програма Вам не підійде, її можна просто видалити без погоджень з нами і пояснень причин.
Нам, звичайно, в такій ситуації, було б дуже корисно дізнатися, що Вас не влаштувало, адже, можливо, та функція, яку Ви шукали, має іншу назву або реалізована по-іншому. Тому, ми закликаємо до діалогу з нашими фахівцями - задавайте питання, на них ми відповідаємо безкоштовно. :)
- Гарантована наявність всіх необхідних документів, звітів, довідників для ведення оперативного обліку;
На сьогоднішній день в програмі Unipro доступні такі документи:
- Рахунок-фактура на оплату;
- Попереднє замовлення постачальнику;
- Прибуткова накладна;
- Видаткова накладна;
- Внесення залишків;
- Акт списання;
- Акт інвентаризації;
- Накладна на переміщення;
- Поворотна накладна;
- Прибутковий касовий ордер / вхідне платіжне доручення;
- Видатковий касовий ордер / платіжне доручення;
- Екран офіціанта / бармена / касира;
- Виробництво / рецепти.
Список звітів для аналітики (постійно додаються нові):
- Звіт з продажу товарів (посекундна деталізація);
- Взаєморозрахунки з контрагентами, коротка і деталізована форма;
- Залишки товарів на складах;
- Рух товарів по складах;
- Звіт по номенклатурі, прайс-листи;
- Руху грошових коштів
- Деталізований звіт виробництва, з фільтрами і параметрами;
- Системний журнал подій для конроля персоналу
Компанія Уніпро розробила програмне забезпечення Unipro, виходячи зі свого 10-річного досвіду в сфері автоматизації торгівлі, сфери обслуговування, ресторанного бізнесу, складських об'єктів. Протягом 10 років ми працювали з різними програмами, відзначали мінуси і плюси кожної з них, професійно порівнювали їх і створили одну з кращих програм для обліку на ринку України.
Якщо раптом виявиться, що якогось важливого для Вас звіту або документа в нашій програмі немає - ми додамо його безкоштовно!
- Коробковий продукт "все в одному";
Ви купуєте весь функціонал, який вже розроблений нами, навіть якщо деякі функції не будете використовувати. Відповідно, всі модулі з максимальною функціональністю включені у вартість, без додаткової плати за додаткові функції, обробки, підключення обладнання і т.д .;
- Можливість вести детальний облік по декількох юридичних особах в одній базі;
Якщо у Вас на об'єкті працює кілька юр.осіб (наприклад, один ФОП на барі продає підакцизні товари, другий звичайні), наша програма дозволяє дуже зручно і детально вести облік двох окремих юр. осіб в одній базі даних. Також передбачено поділ друку чеків, з можливістю прив'язки до кожної юр.особи, до складу, до групи товарів.
З нашою програмою у Вас ніколи не буде пересортів, недостач і надлишків. Всі операції протестовані разом з нашими клієнтами і обраний найоптимальніший алгоритм роботи.
- Інтелектуальна бонусна і накопичувальна програма лояльності, що дозволяє будувати різні алгоритми надання знижок і бонусів та відповідно збільшувати продажі і завайовувати лояльність клієнтів;
- Робота програми UniproRetail без наявності інтернету;
На відміну від модних зараз "хмарних" рішень, програма обліку UniproRetail може працювати автономно, коли вся інформація зберігається на вашому ПК, і вона є тільки у Вас і ніхто її не бачить.
Пам'ятайте, що дані в "хмарі" дуже часто доступні для розробників софта і вони можуть використати цю інформацію проти Вас (наприклад, продати її конкурентам або створити власний аналогічний бізнес ).
- Округлення чека при розрахунку готівкою кратно 10 копійкам;
- Підтримка зчитування штрих-кодів акцизних марок з алкогольних напоїв, а також ручного введення акцизної марки в програму;
З 1 жовтня 2021 року в касових чеках буде відображатися значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої. Цей реквізит повинні друкувати всі суб'єкти господарювання, які торгують алкогольними напоями, незалежно від форми власності.
У програмі Unipro повністю реалізована підтримка даної вимоги, з урахуванням роздрібних і оптових продажів, а також старих акцизних марок без штрихкодів.
Як налаштовується і працює зчитування акцизних марок в програмі Unipro, можна подивитися тут >>
- Підтримка РРО: MINI, Datecs, Екселліо, MG, FR90, Марія , а також програмного РРО WebCheck;
У списку підтримуваних фіскальних апаратів є практично всі моделі, доступні на ринку України. Особливістю програми Unipro є те, що всі протоколи роботи інтегровані в програму і ніяких додаткових драйверів для PPO встановлювати не потрібно. Через те, що наша програма сама обробляє протоколи, всі помилки в роботі РРО ми виводимо на екран детальному вигляді і це дозволяє швидко їх усувати;
- Робота програми в мережевому режимі (мережа до 100 комп'ютерів, ліцензія потрібна на кожне робоче місце);
Unipro може використовуватися як система автоматизації "мережевих" структур (мереж ресторанів, фаст-фудів, кафе , складських комплексів і продуктових мереж).
Також, є можливість побудови бізнес-схеми, коли власник підключається до свого кафе / ресторану через інтернет і контролює його роботу віддалено, при цьому не заважаючи працювати офіціантам .
- Система паролів і права рівня доступу користувачів до об'єктів програми;
Програма має спеціальний пункт меню "Налаштування прав користувачів", який дозволяє дуже гнучко налаштувати ролі персоналу в системі і заборонити / дозволити доступ різних категорій користувачів до кожного типу документів або довідників. Для настройки прав не потрібен великий досвід в роботі з комп'ютерними системами і не потрібні навички програмування. Також, в програмі вже є налаштовані стандартні типи пользовалетей: "Власник", "Адміністратор / Товаровед", "Касир / Офіціант".
Доступ кожного користувача за унікальним паролю або магнітній картці гарантує надійний захист бази даних від помилок і зловживань, а також дозволяє забезпечити узгодженість дій різних користувачів в бізнесі, систематизувати і підвищити прозорість бізнес-процесів компанії.
- Системний журнал подій;
Програма автоматично веде лог-файл всіх дій користувачів з детальним описом внесених змін. У журналі подій користувач має можливість використовувати різні параметри та фільтри для більш зручної роботи, а також друк і екпорт даних в Excel-форматі.
Цей журнал подій дозволяє знайти помилку, зроблену користувачем, знайти "крайнього" або "нечистого на руку" співробітника, а також в корені присікти бажання персоналу шахраювати і займатися крадіжками.
- Дерево зв'язків для кожного документа;
Унікальний візуальний інструмент, що дозволяє перевірити ланцюжок документів для кожної операції. Ця функція дозволяє товарознавцю / оператору додатково перевірити себе, а також дає можливість зручніше шукати помилки в обліку.
Наприклад, якщо на склад прийшов товар, і його оплатили, то після завершення всіх операцій, в дереві зв'язків можна буде побачити таку картинку:
- Супер розробка, НОУ-ХАУ: модульна структура програми Unipro;
Наша гордість - модульність системи UniproRetail. Саме завдяки цій ієрархії вдалося досягти величезної продуктивності, максимальної безпеки, захищеності головного модуля програми від помилок, які можуть мати інші модулі. Також, завдяки цій структурі, у нас є можливість змінювати конкретні модулі під різні бізнес-процеси клієнтів.
- Вбудований редактор для друку етикеток на товари в холодильник (підтримка принтерів А4 і принтерів етикеток);
Можливість легко міняти дизайн ціннику, вибирати товари вручну з бази товарів і автоматично друкувати цінники з "Приходної накладної" як з урахуванням кількості товару, так і без урахування. Етикетки можна друкувати на аркушах А4 без використання принтера етикеток, а також на будь-яких принтерах етикеток.
- Імпорт довідників товарів, а також документів з Excel;
Якщо у вас є накладні від постачальників в електронній формі або база товарів з іншої програми, завантаження цих дані в програму обліку Unipro займе максимум 1 хвилину.
Завантаження накладних дозволяє істотно зменшити час введення приходу в базу, а також зменшуються кількість помилок, які може зробити оператор при введенні даних;
- Підтримка рецептів на продукцію. Супер-складні рецепти з вкладеністю до 100 підрецептів;
Можливість створювати рецепти на продукцію використовується для зручності ведення обліку в ресторанах, кафе і частково в торгівлі. Загальний принцип роботи з рецептами такої: при створенні страви використовується калькуляційна карта з якої переносяться інгредієнти до складу цієї страви. При виробництві та продажу такого блюда зі складу автоматично списуються інгредієнти.
- Безкоштовні необмежені в часі оновлення програми;
Оскільки наша компанія постійно вдосконалює програму UniproRetail, стабільно виходять її оновлення. Оскільки програма має унікальну модульну структуру, поновлення одного модуля не впливають на стабільність роботи інших модулів (наприклад, в разі поновлення модуля "Інвентаризація", користувачеві мені варто турбуватися про працездатність модуля "Прихід товарів", ці модулі не мають критичних точок дотику) .
- Вбудований ергономічний торговий екран касира / офіціанта / бармена;
Спеціально розроблений ергономічний сенсорний інтерфейс "Touch screen" для офіціанта, а також швидкісний "Mouse-free" інтерфейс для касира .
Експериментально доведено, що робота персоналу тільки на клавіатурі, без використання мишки в цілому прискорює роботу на 35%.
У наші дні, більшість розробників не приділяють цьому увагу, і часто можна бачити офіціантів, які користуються трьома пристроями - клавіатурою і мишкою і сенсором. У більшості випадків, це недолік розробників програми, які не звернули увагу на розробку Інтрфейс.
- Великий спектр торгового обладнання, що підтримується;
Програма підтримує роботу з будь-якими USB-сканерами штрихкодів, рідерами магнітних карт, принтерами чеків, принтерами друку штрихкодів, офісними принтерами. Також програма працює на POS-терміналах, підтримує фіскальні реєстратори, електронні ваги та ін.
Ваш коментарий вскоре появится на сайте, после проверки его модератором.
Товар є на складі
Перед скачуванням пропонуємо Вам ознайомитися з процесом установки, базовими функціями і можливостями програми UniproRetail на нашому офіційному каналі на Youtube :
Наші реалізовані проекти по автоматизації:
Завантажити демо-версію програми для обліку Unipro >>
Для зручності ознайомлення з нашим рішенням, при першому запуску програми, автоматично буде створена демонстраційна база товарів і операцій.
Зверніть увагу!!! Після установки і першого запуску, програму Unipro потрібно "Ліцензувати". Для цього просто введіть свій контактний мобільний номер в діалогове вікно програми і наберіть 8 цифр ліцензійних коду з SMS, який тут же автоматично прийде на Ваш телефон.
Оставить комментарий