Преимущества нового двухопорного тензодатчика ZEMIC: HM9A
Тензодатчик HM9A - це новий датчик, спроектований компанією ЗЕМИК, на який вже отримали патент (ZL 2008 2 0028739.3). Дана модель розроблена спеціально для автомобільних і вагонних ваг. Вона має більш високу точність і надійність, меншу висоту і є не тільки гарною заміною традиційних двохопорних датчиків, але і може застосовуватися замість стрижньових датчиків (качалок). І що важливо, дана модель має вельми конкурентоздатну вартість!
Основною конструктивною відмінністю моделі HM9A є те, що замість жорсткого защемлення кінців, по краях датчика реалізовані шарнірні опори. Завдяки такій конструкції датчик сприймає значно меншу силу тертя в зоні защемлення оскільки контакт з опорою відбувається не по площині, а по лінії, що значно підвищує його точність, довготривалу стабільність показників і надійність. Крім того, така конструкція не вимагає потужної основи для жорсткого закріплення кінців датчика, завдяки чому датчик має менші габарити по висоті.
Датчик HM9A є втіленням тривалих розробок і досліджень, а його надійність підтверджена численними випробуваннями. Використовуючи це датчик ви зможете значно заощадити час і гроші на гарантійному і післягарантійному обслуговуванні ваг.
Тензодатчик HM9A в порівнянні з традиційним двухопорним датчиком має: більш високу точність і надійність, меншу висоту і дуже вигідну вартість.
При виготовленні ваг з використанням традиційних двохопорних датчиків часто виникає проблема нестабільності роботи ваг через зміни крайових умов защемлення датчика (з часом може послаблюватися сила затягування болтів через накопичення в них втомних напруг). Датчики HM9A позбавлені цього недоліку, оскільки болти на краях датчика несуть значно меншу навантаженність завдяки тому, що датчик у міру навантаження, прогинаючись може «перекочуватися» по круглим опорам.
Установочні (приєднувальні і габаритні) розміри датчика HM9A повністю відповідають установчим розмірам традиційного датчика. Таким чином, є можливість без конструктивних змін замінити традиційний датчик на датчик HM9A, зменшивши при цьому висоту ваг.